Så vackert

Det är så vackert ute! Imorse när jag tittade ut blev jag helt varm i kroppen och tjoade på Filip;

- Kom kom det har snöat!

Och så stod vi där ock kikade <3

Jag totalt älskar vintern och kylan. Tycker det är fint med andra årstider också då alla har sin charm men värme är då inget för mig. Snart så snart kommer tiden rusa fram och vi har våren på ingång. Eftersom jag har mått så otroligt kasst denna graviditet så höststädades det inget alls i rabatterna. Vilket innebär att april blir en tuff månad med alla dessa rabatter vi har. Tur att en del ska bort ;) Så kul att få planera sin egen trädgård och inte behålla det som någon annan gjort. Det är jättevackert såklart men för mycket för en småbarnsfamilj ;)

Fyndade ett par stövlar häromdagen som kommer användas flitigt i trädgården;
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0