Färdknäpp ;)

Jag vill så innerligt träffa denna lilla bebis nu. Är otroligt tacksam och överlycklig att vi kommit såpass långt, tro inget annat. Men att vara gigantisk och höggravid med tillhörande krämpor har jag nu tröttnat på! Därför mina vänner springer jag nu om dagarna runt som en tok och gör allt och lite till. Nu får det sätta igång ;) Jag är som ett barn på julafton fast 2000 gånger värre =) Fy så spännande! Ser därför till att vara borta och flänga med sonen på roligheter hela dagen för att sen ta tvätt, plock och röjning av alla vrår du kan hitta.
Idag städar vi ut julen och ska storstäda! Julen vill jag inte ha kvar när vi kommer hem från BB och fastän jag är en riktig sucker för jul så längtar jag lite efter pasteller och tulpaner ;)


Kommentarer
Postat av: elinEpilepsin

Någon bebis än? Nyfiken ;) gillar stark din salt skål med söt sked också. Vart är den köpt? :) kram!

Svar: Nej ingen bebis ännu :(
Vad roligt att du gillar den =) har i flera färger då jag lätt tröttnar,haha det är IB laursen porslin och finns att köpa på många ställen. mina är köpte på NICE i örebro.

Kramar
.....

2013-01-06 @ 21:48:02
URL: http://enrosagerbera.blogg.se
Postat av: Elin

Haha, måste säga att min iPhone lever i sin egen värld! Där av namnet på förra kommentaren!

2013-01-06 @ 21:49:50
Postat av: Elin

Spännande, snart tittar säker bebis fram! :) tack, då vet jag vad porslinet heter :D

2013-01-06 @ 23:32:12
URL: http://enrosagerbera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0