1 Januari 2013!!!

Åh så härligt med ett nytt år! Som jag har längtat efter dettta! Hela natten drömde jag om att bebis var här och inte undra på ;) Ursäkta infon; men slemproppen har börjat släppa!!! Vilken tajming! Vi har/är magsjuka så jag roar mig mest med att tvätta och plocka här hemma. Boar för fullt och kan inte riktigt slappna av. Imorgon får sambon handla det sista som ska i BB-väskan så att den kan stå startklar.

Hur var er dag igår? Vår var väldigt lugn men lite gotte blev det ändå trots baciller. Fick lagom tillbaka aptiten på kvällen och mumsade för kung och fosterland. Såpass att denna godisråtta inte fick i sig efterrätt ;) Vi åt;

- Vitlöks och persiljemarinerad hummer med vitlöksbaguette.
- Lövbiff med kroketter och smaksatt smör.
- Ingen efterätt ;) Den tar vi idag istället! Bärpaj och vaniljvisp.

Har ni några färdknäppartips så får ni gärna dela med er. Nu vill vi såklart ha lillebror hos oss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0