Inte alls fancy pancy ;)

En läsare efterfrågade bilder på resten av vår altan. Ja vi odlar inte pengar i rabatten så man tager vad man haver tills det blir rea ;)

Vita plaststolar till vårat gamla köksbord i ek. Och enligt mig ruggigt fula dynor med kinesiska tecken på. Men ack så sköna =) Vår önskan är att det i framtiden ska stå härliga robusta vita trämöbler med marinblå dynor här. En rustik ljuskrona och vita jalusier. Vita jalusier ligger faktiskt på posten och väntar =)






Här är min plan att det ska stå en vitmålad trädäcksstol med en blommig kudde och en fancy filt. Har sett min dröm på Ö&B och eftersom det är morsdag imorgon så hoppas jag att den snart så snart ska pryda mitt hem!

Fin fina blommor pryder 3 av altanfönstrena. Dessa har vi fått av sambons familj <3


Kommentarer
Postat av: marinaMinnesruna

Bra med inglasad altan. Skulle också vilja ha :-)

2012-05-29 @ 15:45:24
Postat av: Marina

Ska ju inte stå att det e ifrån marinaminnnesruna ha ha

2012-05-29 @ 15:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0