Min skruttunge <3

Nu har magsjukan tagit över min skruttunge! <3 Fy farao vad jag tycker synd om honom!

Hela natten och hela dagen har det hållt på och man ser hur livrädd han är. Skräcken i hans ögon och tårarna som bara sprutar! <3 Det gör ont i mammahjärtat!

Detta kunde inte komma mer olägligt då vi denna helg ska storstäda huset inför flytt. Och inte har vi packat klart heller. Det var planen för helgen och vad händer? Jo vi står utan kartonger!!! Ja detta ska banne mig gå! Älskling var iväg nyss och handlade i förebyggande utifall vi också åker på denna hemska sjuka. Städa får jag göra på kvällarna nästa vecka och packa på dagarna.

Målaren har lite kvar att göra så ännu är huset inte färdigt. Tapeterna i hallen och köket är kvar och lådfronter och handtag ska dit. Sen så! :D

Håll tummarna för oss!



Såhär gott kan det vara med mat! Inte nu dock ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0