Full fart!

Nu har dom börjat våra små duktiga " gubbar " ;) Lite hinder på vägen dock som vi passerat men nu tuffar tåget på. Köksfläkten har fått flytta upp 1 decimeter, elluttag har flyttats, taklister sitter uppe och är målade, taken målade, det är färdigspacklat, en bit golv har lagts och stommarna till köket sitter uppe =)

Imorgon börjar dom tapetsera, sätter dit bänkskivan, upp med luckorna och lägger mera golv. Dom är snabba och det gör mig mer än glad! =) När vi bestämde oss för att anlita dessa så kändes det på en gång bra och brakänslan i magen håller i sig. Dom är lyhörda och vänder och vrider på ideer för att tillgodose våra önskemål. En kaka har jag lovat dom och en kaka ska dom såklart få!

Här har Roger rivit hela köket =) En del lass till tippen och jag kan erkänna att jag kände mig som hulken. Karln var imponerad av sin sambo <3





Här inne i vardagsrummet ligger golv, kök, panel och lister.



Sett från entren.



DAG 1; Underskåpens stommar kommer upp, en del av köksgolvet läggs.



Taklister kommer upp



Målaren börjar spackla



Vårat sovrum agerar sågrum ;)



Filips rum



Hallen



Här avslutas deras första dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0