DAG 7

Nu har det hänt saker vill jag lova! "Gubbarna" har sagt att allt nog blir klart i slutet på veckan <3 Åh så härligt!

Var idag och kikade och tjattrade lite med Helena som bor i området, supertrevligt! När jag åkte hem kände jag mig verkligen nöjd över hur det blir och nu längtar jag tills sakerna hoppar dit ;) Dom packar sig själva också va? ;)

Panel sätts upp i hallen



Färdigtapetserat i vårat sovrum <3



Färdigtapetserat i vardagsrummet. Nej det är inte en fläck på tapeten, det är kamerna tyvärr.



Panelen är idag färdig och uppsatt i hall och kök <3 Kanonsnyggt!



Tapeten har kommit upp i halva hallen. Detta blir även det supersnyggt! Så nöjd! Kommer såklat bättre bilder sen i dagsljus. Passar på att åka på kvällen och njuta ifred utan skrutt. Han tycker nämligen inte att detta är lika skoj som mamma och pappa ;)





Panel uppsatt



Häll ditsatt ( fläckarna finns inte, det speglar sig ;) ) Täcksida ditsatt ovanför väggskåp och taklister nästan färdigsatt.



Diskbänk ditsatt



Precis till höger när man kliver in i köket ska kyl och frys stå. Bredvid detta har vi ett bänkskåp där dom idag satt dit bänkskiva. Ovanför detta ska vi ha öppna vita hyllplan med en massa lull lull på =)



Taklister omålade



Den sidan i hallen som inte är tapetserad



FY så bra det blir!

Kommentarer
Postat av: Tessa.

Wow vad det händer grejor!! Förstår att ni bara vill få det klart och få flytta in nu :D

2012-03-13 @ 22:17:15
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: Cissi - mamma till Cornelis & gravid

Åhhhh vad fint vännen :)

2012-03-13 @ 22:30:46
URL: http://annaceciliat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0