Tiden räcker inte till :(

Oj vad tiden går fort! Önskar ibland att man kunde få några timmar extra varje dag. När jag blir överstressad så ställer min kropp in sig på sparlåga och det är just där jag är idag. Jag blir jättetrött och dom senaste kvällarna har spenderats framför dumburken under en filt. Jag som aldrig annars tittar på tv gör det nu när tiden inte räcker till. Nämnde jag att jag var dum? Ja det är jag!

Vi håller för fullt på att välja material till vårat nya hem och det är supersvårt! Och det är inte EN sak vi ska bestämma oss om;

Taklister, golvlister, tapeter, golv, bröstpanel, bröstpanelslist, belysning till köket, ugn, häll, micro, kyl, frys, bänkskiva!!!! Vi sitter fortfarande med enbart ett nästintill färdigritat kök och handtag. Thats it! Kan tillägga att det är 8 veckor kvar tills vi får nycklarna.

Gaaaahhhhhhhh!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Sofia! Allt behöver inte vara klart tills man flyttar in vet du ;-)

Softa ner lite så mår du bättre och får mera gjort.

2012-01-09 @ 19:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0