Oj oj oj

Till helgen kommer min kära mor <3 Kan behövas då vi har för mycket att göra. Varje kväll är Roger borta och river och röjer och handlar det sista. Vi är ännu inte klara, såklart!

Vi ska;

- åka tillbaka med lite kök och byta ( får bli lågskåp tyvärr )
- åka till tippen med hela det gamla köket plus vitvaror
- köpa lite list
- köpa blandare
- köpa kakel och fog
- njuta av att det är helg ;)

Men vet ni? Det kommer bli kalas så kalas när det är klart!

Dilemma; Ska vi ha täckskiva ovanför överskåpen i köket eller låta bli? Har hört att det är onödigt att ha en till yta man ska damma. Men damma har jag inga problem med! Annars struntar jag bara i det, vem kikar uppe i taket hemma hos folk liksom ;)

Kommentarer
Postat av: Tessa.

Täckskiva kanske? Vi hade utan täckskiva i vår första lägenhet och det var en riktig dammfälla på överskåpen!



Kram ♥

2012-02-29 @ 21:31:15
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: Minna

Syns inte rören om ni tar bort skivan? Men oavsett röstar jag för täckskiva Det blir riktigt äckligt där uppe

2012-02-29 @ 22:24:01
URL: http://minna-tjejmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0