Hjärtklappning AB

Filip krånglade nästan hela natten :( Så efter välling imorse så somnade vi båda om gott! Vaknade av att det knackade på dörren och jag for upp som ett skott! Lekkompisarna Euridys och Oscar skulle komma runt tio-tiden och till dess sov vi! Herrejisses vad man mår dåligt av att vakna så. Blev till att rusa runt som en yr höna och försöka fixa morgonbestyren så gott det gick.

Mer sömn tack Filip!

Tack för idag fina vänner <3 Tänk vad tiden går fort! Känns som att vi precis träffades på neonatal och det har redan gått 15 månader!

Ja för den 22 september så blev vår fina son så gammal! <3



Yogurt är mums!

Kommentarer
Postat av: Minna

Tack men det känns inte hoppfullt just nu. Det är väntan som är värst. Men försöker tänka positivt och jag vilar så gott det går. Mannen är underbar och tar tabletter så jag får vila. När Agnes sover middag vilar han och jag kan sitta i soffan med Ella och Julia som inte kräver lika mycket.

2011-09-27 @ 20:08:19
URL: http://tjejmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0