Bättring

Jag har blivit så dålig på att ta kort! Det händer saker hela tiden och vart är kameran? Ja inte i närheten :( 

Bättring på det Sofia!

Vi har dom senaste dagarna busat med Cissi och Cornelis <3 Utan er vet jag inte vad jag skulle ta mig till!? Filip är allt annat än nöjd när det bara är han och jag. Att en sådan liten person kan skapa sådant väsen, helt otroligt! haha
Finaste vännerna tillsammans <3
Nyss la sig Filip och liggaisoffanochhafötternahögt har nu börjat =) 

"peppar peppar" Filip sover numera en stund på dagen och nattningarna går toppen! Han somnar runt 19-19.30 och sover till ca 7 =) Ett par flaskor välling kan det bli, men det går på rutin och då sover jag nästan iallfall. Han har även varit sjuk till och från så dom böknätterna kan vi inte räkna med.Men jag tror att detta är en rutin som är här för att stanna. Mer än välkommen vill jag lova ;)

Kommentarer
Postat av: Tessa.

Soooofia! Det ekar allt för tomt här bland inläggen - uppdatera :D

2011-09-24 @ 10:51:04
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0