Bajs på ren svenska!

Min dator är helt stendöd och för ett ögonblick gick jorden under. ALLA mina bilder, ALLA min skolarbeten!!! 

Sambon räddade allt det och jag kan nu pusta ut! Tänk vilken katastrof om alla bilder på Filip hade varit borta, hemska tanke! Nu har jag en ny dator och det enda som ska göras är att kopiera över mina saker. Slutet gott allting gott =) Tack pälskling! <3
Denna helg har det varit full rulle. Vi har haft besök av Nancy ( mamma till Filips kusiner ) och det var kanontrevligt! Det blev en heldag på stan i fredags med Nancy. Lördagen bestod av loppisbesök gånger 2 och ikeatripp med Nancy och Cissi. Och idag har jag och Cissi med familj varit på ännu mera loppis =) Fynd är alltid trevligt! Lite kläder till både Filip och mig, lite inredning och en matstol till Filips kompisar!
Nu pausar vi för idag och slänger benen högt! Barnet sover och hemmet är i sin ordning. Imorgon väntas lek med Euridys och hennes Oscar <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-09-08 @ 22:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0