Tjoho

Idag vakna skrutt vid 6 och halv 7 startade dagen för oss alla. Det känns verkligen inte som att klockan bara är halv 3 på eftermiddagen, jag är redo för sängen! Killarna ligger nu och sover en nap efter att vi har varit väldigt effektiva! Vi har dammsugit, möblerat om, planterat om blommor, lekt, ätit, tvättat och hängt, bytit sängkläder åt alla. Oj, man hinner en hel del när tuppen gal och väcker en ;)

Jag måste bara få jubla en smula! Jag har klagat på vår kattsand i evigheter då den dammar överallt ochman i badrummet har känt att det inte är rent i luften. Vi har nyligen bytt till kristallsand och det är nu jag jublar! Man märker stor skillnad och det känns så fräscht! Inte kul att leva i en sandlåda liksom ;) Ni som har katter; vad har ni för sand?

Vi har lite projekt kvar här hemma och det ska rusas ned i förrådet och sen damma av crosstrainern och låta den få flytta ut i vardagsrummet igen. Dags att börja träna =) Och den maskinen är verkligen super, tränar muskler man inte visste man hade. Ja sen ska det även söndagshandlas och lagas middag och bada killar och förbereda natt.

Hoppas ni har en underbar söndag ♥


Kommentarer
Postat av: Therese.

Vi använder något snordyrt jävla kattsand från djuraffären, tror jag betalar närmare 200:- för 10 kg. Jag har testat allt möjligt och det är det enda sandet som vi kan ha så inte Figaro ska pissa i sängarna. MAN BLIR RUINERAD!!!!! Jag önskar att man kunde använda något billigt skit från ica eller något, men nejnej, Figaro ska minsann vara en fin-pissare ;) hihi! KRAM

2011-03-20 @ 14:51:09
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hej! Vi har Ever clean, dyrt men värt och bra. Doftar gott, dammar lite och bildar bra klumpar så man kan städa lätt och bra!

2011-03-20 @ 21:20:47
URL: http://viitaknutar.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hej! Vi har Ever clean, dyrt men värt och bra. Doftar gott, dammar lite och bildar bra klumpar så man kan städa lätt och bra!

2011-03-20 @ 21:21:37
URL: http://viitaknutar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0