Sjukstuga

Här har vi nu sjukstuga och jag känner att nu får det vara NOG! Först var Filip sjuk sen blev jag magsjuk och Filip fick krångel med magen. Efter det blev pappa Roger dunderförkyld med hosta och hög feber och lagom till han kom på benen så fick jag skiten. Ja och vad händer? Jo Filip blir sjuk och det med bravur :( Tokförkyld, hosta och läskigt hög feber. Mitt i allt detta har jag haft 2 migränanfall, usch!

Nämnde jag att det får räcka nu? Ja, jag tror det!

Denna helg ska vi vila upp oss och ta igen tvätt och mathandling. Så fort Filip blir lite bättre så ska här bytas sängkläder och städas! Bort med alla baciller och in med ny fräsch energi!

Sukling bebis! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0