Ompysslad

Detta kommer säkert låta löjligt i någras öron...

Jag har nyss pysslat om min sambo och gett honom en ansiktbehandling ala hemmaspa ♥

- Renöring med rengöringslotion och ansiktsvatten
- Lindade in ansiktet med varma handdukar för att öppna upp porerna ( detta skulle jag nog ha startat med inser jag nu)
- Ansikts och nackmassage med massageolja
- Rengöring av oljan
- Djuprengörande mask som doftade jordgubb
- Under tiden masken verkade så fick han nackmassage
- Rengöring igen
- Avslutade med fuktlotion

Till detta spelades avslappningsmusik ♥

Nu ligger han utslagen i soffan, tror hemmaspat uppskattades =) Ren och även len som en babystjärt är han också, inte fy skam, hihi

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Cornelis

Åhhh det låter ju helt underbart! Tänk om man hade en sån sambo, hahaha (som dig alltså ;))

Kramar

2011-03-13 @ 00:36:49
URL: http://annaceciliat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0