Hujedamej!

Jag vet inte vart jag ska börja...Filip har som sagt varit sjuk och är det fortfarande!!! Han hostar och sätter i halsen och kräks slem. Hostan i sig är ingen sjukdom utan kroppens försvar, så det är positivt att hosta. Men otroligt frustrerande att se sin pojke lida så mycket. Han gråter och skriker VARJE gång han hostar. Han har även kommit in i en ny utvecklinsfas då han skriker JÄMT! Han skriker när man ska byta blöja, när man byter kläder, när man tvättar av honom, när han har tröttnat, när han ska äta, när han ska sova etc etc etc.

JAG BLIR TOKIG!!!

Och inte nog med det så har skrutt problem med magen och är även besvärad av tänderna som är på gång. Ork och energi har man inte och jag ser förjävlig ut. Vi sover i snitt 3 timmar per natt och lever på kaffe. Min kära mamma har vart här och hjälpt till i några dagar och det är guld värt!

Ne, usch och fy! Nu kanske ni förstår varför jag inte hinner blogga eller ens vill blogga ibland. Vad skulle jag då skriva om? Hela dagarna är bara skrikig bebis, lite tröttsamt att kolla på kanske;)

Hoppas detta vänder snart och att vi får vår snälla glada Filip tillbaka ♥

Tand! ♥ Och en till på väg =)



Vi har börjat borsta den lilla tandsingen, det gillas iallafall av skrutt. Kittlar dödsskönt ;)

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Det kanske är tänderna som gör att han är lite kinkig

2011-03-11 @ 15:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0