Frukost, mellis och lunch

Tänkte bjuda lite på vad jag har ätit och ska äta...

Till frukost blev det idag inga kolhydrater då jag planerar att ta en knäckemacka med makrill på till mellis efter promenaden.

Frukost = Turkisk yogurt med hallon och blåbär och chasewnötter ca 10 stycken.

Mellis kommer nog bli kalkonskivor, ett par ostskivor och nötter

Lunch idag blir äggröra, bacon och grönsaker

I ett par veckor här har jag tänkt på vad som åker in i kakgluggen och jag har blivit mycket bättre på att äta alla mål och dricka vatten. Känner mig redan fräschare och lättare i kroppen fastän vågen inte visar så mycket. Men måttbandet gör =) På ca 2 veckkor har jag minskat 7 cm i midjan och superglad är jag för det! =) Och bh:n kan jag knäppa ett snäpp inåt nu ♥  


 



Kommentarer
Postat av: Bina

heja heja heja! Jag är på, det vet du!

2011-03-19 @ 11:47:49
URL: http://mammabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0