Pluttis

Jag sitter med världens mest dåliga mamma samvete :( Skrutt ligger som det verkar och sover för natten utan middag i magen! Han TVÄRVÄGRAR och ratar det mesta vi bjuder på! Värmen tar kål på honom och han är inte sig själv. Skriker på nätterna och är kinkunge mest hela dagarna. Jag hoppas innerligt att han vaknar snart så jag kan få i honom lite välling och därmed en hel del vätska. 

Åh skruttis! Mamma lider med dig! ♥ 

Idag var vi som sagt till öppnis och där var vi själva en bra stund tills det äntligen kom en mamma med sin dotter. Så lite bebisbus blev det =) Filip var så söt idag; när han krypit några kryp så satte han sig upp och körde upp armarna i luften och tjöt av glädje. Sötunge! ♥ Ja jag tog med kameran med inte sjutton kom jag ihåg att knäppa några kort, skärpning Sofia!  

Efter öppnis promenerade vi och hämtade paket och sen hem och pappabusade ♥ Filip somnade redan vid 18 så vi får se hur denna natt blir! Vara uppe mitt i natten och leka kan ju också vara kul?!

Hoppas fredagsmyset hos er är på toppnivå! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0