Mysigt äventyr ♥

Nu har jag och Filip precis kommit hem från Eskilstuna där vi har spenderat 2 nätter. Supermysigt och superkul! ♥ Vi hälsade ju såklart på hos Therese och skruttEdvin =) Ja och kusinJonas också! ;) 
Vi har busat och pratat i det oändliga och jag är så glad över att ha träffat så underbara människor! Jag knäppte inga kort då Therese tar så fina. Kika in hos henne så får ni se bilder från besöket ♥ 

Idag är det tänkt att Sandra ska komma hit och fota våran to be 1-åring och tanken var att vi skulle ta utomhuskort. Solen skiner med sin frånvaro så jag tror vi får skjuta på det en stund. Så eftersom dagen då inte innehåller några planer får det bli promenad och plock hemma. Ja plocket tar då aldrig slut! Filip röjer järnet och inte trodde jag att man på så kort tid kunde säga hundramiljader AJABAJA ;) ALLT hittar han och varenda sak är precis lika spännande! haha



Busungen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0