Fredag =)

Åh nu är det helg snart igen ♥ Älskart! Hoppas vädret håller i sig lite då jag vill hinna sola bort mina ränder. Ska som sagt på bröllop och det lutar åt en axlebandslösklänning så ränderna måste bort! Komsikomsi lilla sol ;)

Snart ska vi till öppnis och busa och efter det ska vi hämta paket och promenera en sväng. Ska bli skoj att se om Filip leker på ett annat sätt nu när han kan krypa. Tidigare har han bara kikat på kompisarna och visst det har roat honom. Men man har även sett frustrationen över att han inte kommer en cm dit han vill. Men nu så =) Kameran måste med!

Hoppas ni alla har en lovely day! ♥



Bild från häromdagen. Klart ungen inte kan gå naken, hihi

Kommentarer
Postat av: Sarah

Håller tummarna för att det ska bli sol hos er. Här skiner solen för fullt.

Innan vi gifte oss hade jag oxå ränder och jag skulle ha axelbandslös klänning. Kan säga att jag satt ute många dagar för att få bort mina ränder. Tubtopp is the shit! :-D



Kram på er och trevlig helg!

2011-06-10 @ 11:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0