Fredag och bus

Idag var jag och Filip till öppnis med CissiochCornelis ♥ Jättekul att äntligen få leka och pratas =) Efter öppnis så passade vi på att promenare en stund när killarna skulle sova sin lur, så skönt när luften var sval. Tack för idag vännen ♥

Idag är jag helt slut då vare sig jag eller Filip fick så mycket sömn inatt, strax efter 04 trodde herrn det var morgon!!! Man orkar inte göra mycket men lite kalasplanerande har det hunnits med. Inköpslistan är klar och i helgen ska det handlas,bakas och städas!
Vi sitter mätta och belåtna efter lathetens middag ( potatissallad och färdiggrillad kyckling, är det helg så är det ) och nu ska jag bara kika runt på det älskade internettet ett tag sen SOVA!

Trevlig helg alla fina ♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0