Fin i håret

Sitter just nu och kikar på youtube och söker på håruppsättningar. Fy vad enkelt det egentligen är att göra en fin uppsättning på mindre än 10 minuter. Om jag ska träna? Jamenvisst! =) Tidigare när jag varit på fest/bröllop så har jag enbart lockat håret alternativt tuperat upp volym. Det skulle vara jätteroligt att inte bara ha festklänning på sig utan också ha en festfrisyr.

Internet finns på både gott och ont och just nu fokuserar jag på det goda. Har en vän som lärde sig sticka via nätet och hon stickade sötaste mössan till Filip ♥ Vad vill du lära dig? Virka, baka, styla håret, massera, lägga make up, spela piano. Ja nästan allt finns!

Nu ska jag ta och storstäda badrummet medans mina killar sover!

♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Sarah

Youtube e ju sjukt bra! Kan sitta i flera timmar och bara kolla på klipp.

Jag lärde mig faktiskt hur man gör ett riktigt snyggt pajskal på Youtube. Haha, kärringvarning eller vad.

Även hur man använde ett Ikea-lakan och ett sidenband och gjorde en snygg klädsel till en vanlig köksstol. Detta använde vi oss av till bröllopet :-)

Man kan lära sig mycket kul på nätet :-)

2011-06-20 @ 11:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0