Skräprummet

Skräprummet som jag tidigare skrivit om är snart ett minne blott! Nu har vi äntligen börjat rensa, började med att åka till tippen, ta ned saker i förrådet och åka till ikea =) Snart kan du flytta in i ditt rum skruttunge ♥

Dessa två håller Roger nu på att sätta ihop;



Oj vad roligt detta är! Inreda barnrummet har jag dagdrömt om sen vi plussade ;) Sitter ofta numera och kikar runt efter inspiration. Kika in här; elinochalva 
Hur inspirerad blir man inte så säg? =) Detta kommer låta underligt; men lilla jag får fjärilar i magen när jag ser något så vackert. Haha, sån är jag ;)

Kommentarer
Postat av: MAria Kingsley

ÅH vad skoj=). Jag det är skoj. längtar att göra iordning Williams rum med. Men det måste vänta tills plånboken blir större. Fint nu med. Men Leo ska jag flytta in där så småningom..

2011-07-11 @ 23:00:42
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0