Att man inte tänker!!!

Ja nu ni! Rogers 6 veckor långa semester blev helt plötsligt 4 veckor :( Vår plan var för bra för att vara sann och inte var vi pålästa heller. Planen var att Roger skulle vara föräldrarledig 2 veckor och jag sysslolös, detta hade vi råd med tyckte vi. MEN; Min SGI är inte skyddad om jag enbart är hemma och är sysslolös och detta började gälla from det att Filip fyllt 1 år. Vi tänkte inte alls då tiden flyger förbi, känns inte alls som att 1 år redan passerat.

Det allra bästa var att en nyanställd på försäkringskassan ringde och ifrågasatte om vi verkligen tänkt rätt och om jag ville att min SGI skulle bli nollställd. Det ville vi ju icke! Tack underbara nyanställda som räddade vår ekonomi ♥ Jätte tråkigt att Roger nu bums måste börja jobba men 4 veckor är inte fy skam det heller.

Ibland finns det verkligen stjärnor där ute! Och livet leker iallafall =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0