Ur balans

Ursäkta den dåliga uppdateringen :( Det är full rulle jämt och just nu känner jag att musten snart går ur mig. Jag skyller på det tråkiga vädret och en son som numera vill ha uppmärksamhet nästintill jämt. Vi har även börjat med smakisar så det står härliga till. Gröt morgon och kväll och matig pure lunch och middag. Kalas säger Filip =) Och detta tar mycket längre tid då han såklart också äter sin ersättning. Mellan hans måltider ska det skötas hem, skötas mama, leka och andas;) Lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera, vill så gärna blogga då det är skitskoj =)

( vi har ju vart på äventyr till Västerås och syssling Edvin, mer om det imorgon ♥ )

Ge mig mat NU MAMMA!



Mmmm



Gotten med morotspure ;)



Hoppas ni har det lovely ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0