Snart dags

Filip börjar bli för stor för citykorgen till vagnen så snart är det dags att byta till sittdelen. Så som jag har förstått det så kan man ha fullt liggläge på den och på så sätt kan vi snart byta. Men hur ska man bädda? Gud vilken djungel det är med allt, känner mig helt virrig. Ska jag i sittdelen spänna fast honom? Ska jag nu använda vinteråkpåsen som vi köpte till? Eller footsacken och vagnstäcket? Nej hörrni, hur gör man? Hjälp mig!


Han ska vara vänd mot oss, det är en sak som är säker. Framåt får han sitta när han blir stor ;)

Kommentarer
Postat av: MAria Kingsley

Tycker du ska använda åkpåsen. Det är det bästa.

2011-01-21 @ 08:14:23
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0