Nu får det vara nog!

Här snöar det och av synen att döma så har det snöat en hel del inatt! Nu sätter jag ned min fot; bankar näven i bordet; säger ifrån; jag gör vad som helst! Bara det slutar snöa! Nu får det vara nog!

Eftersom jag och Filip och helvetesvagnen inte kommer ut idag ( inte så många andra dagar heller för den delen ) så får vi bäst roa oss inne. Plocka lite och leka ♥ Just nu ligger skrutten och leker i sitt gym medans maman dricker kaffe ( obligatorisk dryck, helst en kanna om dagen ) När han lugnat ned sig lite så ska han få sin morgongröt. Känns så himla bra att han äter med god aptit av det som har serverats ( morot, potatis, palsternacka och gröt) Hoppas innerligt att han fortsätter med det och att detta med smakisar fint övergår till portioner. Det enda som krånglar lite är såklart magen så nu får han lactulos och vi hoppas att han kommer upp på bajsbanan snart som bvctanten så fint benämnde det, hahaha

Nu skriks det lite väl mycket på golvet, måste rusa!



Kommentarer
Postat av: Ella

Hade du hellre haft typ en citycross nu? Det är så synd att småhjul funkar så illa i snö med tanke på hur skön och lättkörd den är när det är barmark:)

2011-01-15 @ 09:55:07
Postat av: Sofia

Ja men precis! En citcross hade varit kanon i denna vargavinter. Vad har ni för vagn?

2011-01-15 @ 19:30:43
URL: http://vartlivsaventyr.blogg.se/
Postat av: Ella

Jag väntar nr3 och jag är så velig angående vagn. Hade en citycross+citykorg till äldsta tjejen och den var suverän. Sen har vi även provat Urban jungle och Bugaboo. Urban junglen gillade jag inte för att man inte kunde välja håll på sittdelen. Buggan var kanon men har inte använt den under vintern men den har noll fjädring och går tydligen sönder rätt lätt.



Så som sagt just nu har jag ingen aning. Vad skulle du göra??:)

2011-01-16 @ 13:30:59
Postat av: Sofia

Grattis till 3e bebben i magen:) Fy så kul!



Oj, hur skulle jag göra? Med tanke på hur du beskriver din erfarenhet så skulle jag ta en citycross med citykorg. Det går ju även att köpa begagnat? har ni inte kvar några vagnar? Använda crossen på vintern och buggan på resten av året;) Så skulle jag nog göra, ha 2 alternativ till vagnar hemma. Så är man liksom nöjd året runt =)

2011-01-17 @ 09:22:02
URL: http://vartlivsaventyr.blogg.se/
Postat av: Ella

Vi har en syskonvagn kvar bara. Men det har hört många som köpt t.ex en nitro city och sen köpt en begagnad citycross och använt det chassit vid behov. Så det kanske man skulle göra:)

2011-01-17 @ 13:52:06
Postat av: Sofia

Jag hade ingen aning om att man kunde använda citcross chassit till nitron. Så skulle jag självklart göra! Köpa nitron då den är suverän och helt underbar att köra utan snö. och sedan köpa begagnat cross chassi för att ha på vintern! Kanoners!

2011-01-18 @ 10:02:15
URL: http://vartlivsaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0