Nojbert som man är

Jag skippar babycafeet idag fastän jag gärna vill gå. Det härjade en läskig magsjuka där förra veckan och jag vet av erfarenhet att många föräldrar tänker väldigt för lite ibland. Så jag tar det säkra före det osäkra och leker hemma med skrutt. Nu ska vi snart tillbaka till den älskade vårdcentralen då jag inte får svar på mina frågor och inflammationen i handleden tyvärr fortfarnde är kvar. Dom nämnde sjukgymnastik och det vill jag mer än gärna gå på. Läskigt när man själv försöker bända och ha sig när man är helt i nattmössan. Bättre att göra rätt från start! Vore ju ännu bättre om man fick hjälp nu innan det blir ännu värre, en privatläkare skulle sitta fint.

Någon som vet en bra klinik i Örebro? Vore väldigt tacksam för svar då jag är så trött på VC och dejter med sjuhundrafemtioelva läkare som säger olika saker. En läkare med ett utlåtande skulle göra min virriga hjärna en stor tjänst;)

Nu skiner solen och lilla jag ser att fönstrena är hur skitiga som helst! Usch! När ska man få tid till det :S Hujja! Har hört rykten om att det inte kostar så himlans mycket att lejja ett företag, och det skulle klart vara värt det. Hur ofta tvättar man dom liksom *tralalala* Ja här hemma är det inte ofta ( sitter och skäms en smula )

Kramen på er


Kommentarer
Postat av: Nea

vi skippade också babycafe idag, men tänkte gå dit på fredag, ingen av oss som var där i fredags när magsjukan bröt ut blev smittade så jag hoppas peppar peppar ses vi på fredag? då brukar det vara ganska tomt där :)

2011-01-19 @ 20:57:09
URL: http://familjen-sol.blogspot.com
Postat av: kerstin

du kan utnyttja RUT avdraget till fönsterputsning då bli det inte alls dyrt

2011-01-20 @ 14:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0