Minihelg

Nu har vi myst hela familjen och gjort en del vettiga saker. Idag städades julen bort och nu känns det så tomt så tomt. Måste köpa nya blommor och hitta lite mer piffelipiff hem hit ♥ Jag älskar att piffa så det ska nog inte bli så svårt att hitta lite nytt;) Och angånde blommorna så vore det bra om dom är ickedödliga och helst inte plast, haha. Kanske kan bli lite svårare att hitta;) Garderobsblommor fungerar ju men det är inte så vackert att ha det i alla fönster. Fönstrena är gigantiska så det får inte vara några futteblommor och helst höga krukor så folket utanför får skåda dom.

Hittentills har vi i familjen sovit i separata sovrum då Filip höll mamma vaken på nätterna ett bra tag och jag tyvärr snarkar som en traktor. Filip sover numera de felsta nätterna och jag snarkar inte lika mycket längre. Detta har lätt till att vi nu ska börja sova tillsammans och hoppas på att pappa R inte är lika lättväckt som förr. Myspys ♥
Som jag har saknat detta ♥

Imorgon ska jag och Filip på äventyr då vi tänker hälsa på Therese och hennes killar ♥ (missarna också såklart) om dom bara kunde ploga ute så man vet att man kan ta sig till stationen. Jamenvisst sörrni, åka tåg ska vi! Och denna gång ska det banne mig gå bra;) Vi ska även sova över och ha fredagsmys. Kul att vi tog detta initiativ då tiden ofta flyger förbi och det känns som att man inte hann prata alls. Men nu finns det tid:)

Nu väntar duschen och sen ska här sovas! Om jag ska bråka med sj imorgon som hänt förut så behöver jag lite energi,haha


Kommentarer
Postat av: Tessa.

Jag håller tummarna nu för att det inte blir mer snöoväder under natten och att SJ fungerar som de ska! Kommer att bli riktigt myselimys att ha er här! Ses imorgon om allt går som det ska ;) ♥

2011-01-06 @ 21:33:25
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: Cissi - mamma till Cornelis

Hoppas att SJ fungerar som det ska nu så ni kommer iväg. Vill ni ses snart när snön har lagt sig så man kan komma någevart? haha :) Kramar

2011-01-06 @ 23:16:20
URL: http://annaceciliat.blogg.se/
Postat av: Cissi - mamma till Cornelis

Hoppas att SJ fungerar som det ska nu så ni kommer iväg. Vill ni ses snart när snön har lagt sig så man kan komma någevart? haha :) Kramar

2011-01-06 @ 23:16:21
URL: http://annaceciliat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0