Imponerande

Igår kikade lite på programmet Familjen Annorlunda. Och jag måste få summera mina tankat genom att säga att jag är mäkta imponerad över hur dom med så stor familj får ihop vardagen. Hur orkar dom?! Jag är vissa dagar redo att lägga mig ned på golvet och bara andas. Hur gör dom? Jag skulle vilja följa dom en längre tid för att se deras struktur och bara suga åt mig tips. Vissa dagar får jag inte ens ihop en vettig middag om Filip varit ledsen bebbe. Har jag för höga krav kanske?

Struktur som Therese igår konstaterade är A och O! Hur strukturerar ni er vardag?

Jag vill hinna ikapp vardagen lite och även föra in nya vanor, bland annat träning. Men jag får inte den matematiken att gå ihop. Ne nu får det bli ändring här hemma, mer vettiga saker måste man hinna med. Jag är ju för sjutton mammaledig med en alltför snäll bebbe;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0