Hemma igen

Sådär, nu var ännu ett VC besök avklarat. Jag skulle fortsätta behandla handen med tabletter och salva i 14 dagar till och är det inte borta tills dess så började han prata om en liten operation!! Bort dumma inflammation, jag behöver min hand! Så håll nu alla era tummar, för operation vill jag icke genomgå!

Direkt när jag kom hem s tog jag mig ett riv med dammsugaren ( solen som skiner visar verkligen hur ostädat man har hemma) men nu så;)

Här ska det snart bytas bajsblöja nr 2 för dagen, lycka säger jag bara. Ungen kanske äntligen förstår hur man bör göra med sitt bajs! Halleluja! *peppar peppar* Smakisarna har orsakat stopp i magen och det skulle vara toppen om magen tar fart. Igår tvärvägrade han ersättningen men åt gröt så det stod härliga till. Vad gör man om han fortsätter vägra flaskan och bara vill ha skeden? Han är ju så liten :( Eller är jag larvig, kan han redan nu börja äta måltider med mat om magen skulle komm igång? Vatten dricker han numera gärna så vätskebristen behöver vi inte oroa oss för. Skönt!

Byta blöja var det ja ;)

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Cornelis

Åh, det låter inget bra med handen! Jag hoppas att det blir bättre snart och att du får gå till sjukgymnasten.



Nej men det är ingen fara, klart du inte behöver säga förlåt!! :)

Vad skönt att han har blivit frisk!

Ja men absolut, det vill vi gärna. Någon speciell dag som passar bra för er? Vi kan vilken som!



Ja men precis. Det är bara så synd. För de man trodde var ens "riktiga vänner" har visat att de verkligen är motsatsen. Eller egentligen är det ju inte synd, det är ju bara bra för då vet man ju vilka man kan lita på :)



Tack för de fina orden!

Kramar!!

2011-01-19 @ 13:07:15
URL: http://annaceciliat.blogg.se/
Postat av: Nea

leon började flaskvägra efter en vecka med smakisar, men då åt han ju bara flaska till natten, men nu vägrar han även bröstet (förutom på natten och tidig morgon) men han gillar mat... se till att han får i sig tillräckligt med vatten så att bajjet inte blir för torrt=hårt...

kram

2011-01-19 @ 21:01:44
URL: http://familjen-sol.blogspot.com
Postat av: Cissi - mamma till Cornelis

Ja men absolut! :) Det blir toppen det.

Kramar

2011-01-19 @ 23:20:00
URL: http://annaceciliat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0