Ditt nya liv startar

idag måndag! Ja måndag är en jäkla bra dag att starta sitt nya liv på. Och vet ni...just denna måndag ska jag verkligen ändra på saker. Inte bara säga eller skriva så. Jag förstår inte vart min trötthet kommer ifrån och heller inte mitt humör. PMS kreatur nästintill hela dagarna vilket resulterar i en kvinna som inte går att leva med. Så nu idag är mitt nya mål att bli piggare och orka mer. Jag har ingen tanke med hur detta ska gå till utan jag siktar på att ta en dag i taget. Och jag hoppas innerligt att solen vill visa sig snart, jag längtar efter dig solen! Mitt mående behöver sol och energi. Tänk att gå ute och höra fåglarna och känna hur det pirrar i ansiktet av solstrålarna och bara känna lukten av vår! Men fy så underbart!

Nu på morgonen har vi ätit ersättning, gröt, mamman har duschat, sminkat sig, ätit frukost och lekt med bebis. Nu sover bebis och jag ska plocka lite och skapa lite ordning. Senare idag väntar bvc och ännu mera prat om hans smakisar och hans bajsbana. Ja bajs det är något som man pratar om dagligen här hemma nu, ett väldigt hett ämne blir det med en bebis i hushållet. Aldrig kunde man väl tro det, haha. Och lilla jag som har fobi för bajs, den fobin är på god väg att bli botad kan jag lova!

Kramen till er ♥

Längtan är stor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0