Äventyr

I fredags bar det av till Västerås för att leka med sysslingen Edvin och hans föräldrar ♥ Vi sov över och hade det supermysigt. Pratade massa skit och prövade på i omgångar hur det kunde ha varit med tvillingar. Oh my säger jag bara. Hur lyckas ni tvillingföräldrar? All eloge till er! Nu har vare sig jag eller dom en jobbig son men nog var det många bollar i luften samtidigt. Och hade en ätit så var det nästas tur, hade en bajsat eller fullikissiblöjan så var det dags att byta på nästa, sov den ena så var den andra vaken. Osv osv. Men skoj var det=)

Vi försökte kolla på en film ( Inception ) Jag lyckades inte med att äta och kolla på filmen samtidigt och när kusin Jonas berättade ungefär vad filmen handlade om så sa jag snabbt; - I rest my case och äter istället. Mohaha*
Två saker samtidigt är något jag måste träna på, känns som att båd tre ch fyra saker samtidigt är något man bör kunna bolla med när man har barn;)

Natten gick bra och eftersom vi pratade skit till långt in på natten så blev det ingen stor portion sömn. Kändes som att man inte kunde sluta prata, var så väldans trevligt ♥ Underbara kusin sov på soffan så att mammor och bebisar fick sova med stängd dörr och slippa deras buskissar. Tackar ♥ På lördagen så fick jag en underbar frukost då Therese ( supermorsan ) bakade scones, lövely! Efter det bar det iväg för att hälsa på min morbror och hans fru, fy vad skoj det var att träffa dom. Och äntligen fick dom träffa Filip ♥

Känner att jag har träffat en vän som jag vill hålla lite hårt i. Den där Therese sörrni, hon är en toppentjej! Tack fina ni för en trevlig helg! ♥



















Kommentarer
Postat av: Tessa.

Detsamma kära du :)! Du är en fin vän! KRAM♥

2011-01-11 @ 18:16:13
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0