Tips!

Jag köpte en jacka till skrutt på nätet ( en begagnad ) en skaljacka från Polarn och pyret. Ser knappt använd ut och för endast 200 pengar =) hur glad blir man inte då? =)

Med jackan hade säljaren lagt med bland annat en mössa. Trodde extrasakerna hade hamnat i paketet av misstag, men icke. Hon ville helt enkelt att vi skulle ha lite extra, gulliga kvinna! Mössan kommer från denna sida och jag är helt såld på dessa saker nu! Fy vad snygga dom är! Helt salig är jag ärligt talat!

e.ko

Lånad bild



Den gråa mössan var det som låg med jackan. Visst blir även ni lite saliga? ;)

Kommentarer
Postat av: MAria Kingsley

Man blir alltid salig av polarn o pyret! GILLA

2011-02-03 @ 20:18:39
URL: http://[email protected]
Postat av: HH

Det var bra guligt gjort av henne.

2011-02-03 @ 20:23:42
Postat av: HH

Det var bra gulligt gjort av henne.

2011-02-03 @ 20:24:40
Postat av: erika

hejj!

gu va kul att du gillar grejjerna jag syr:))

det var en fiin tanke av säljaren, för den matchar jackan förmodar jag;)

självklart å TACK att du tipsar om mejj på din sida:)



trevlig helg!

2011-02-03 @ 20:54:58
URL: http://www.ekogrejjer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0