Sucker

Jag är en riktig sucker för att fira och gå på allt strunt! Men jag reflekterar...
Alla hjärtans dag är precis som vilken annan dag och varför kan man istället inte göra små och såklart även större trevligheter på vilken annan dag som helst. Det är inte all reklam som drar ned mig i fallet utan det är frågorna som kommer efter dagen då alla ska rulla sig i rosblad och mumsa choklad och stirra på guld och diamanter man fått av sin älskade. Vad gjorde ni på alla hjärtans dag? Klart jag är ärlig och svarar! Min karl tycker inte om sådant dravvel och han har dessa år lagt sina åsikter åt sidan för att jag min sucker förväntar mig något på denna skitdag. Ja en skidag är det ju egentligen!
Jag reflekterar lite till; tänk på dom som sitter själva! När ungdomar som galningar delar ut rosor och kort i skolan och många blir utan!, Kärlek till någon ska visas alla dagar och kan man enbart trycka fram lite på alla hjärtans dag ja då var det nog inte så mycket kärlek i luften.

Jag vill sända en ros och en tanke till alla som är själva på denna skitdag! ♥



Skulle det nu vara så att min karl även detta år skiter i sina åsikter så kommer jag garanterat smälta som smör i solsken! Jag kommer tycka att han  är helt underbar och allt som jag skrivit innan kommer låta som strunt i era öron! Jag menar det jag har skrivit. Jag är bara reklam och grupptrycksskadad! Det är inte bara tråkigt, det är inte okej!

Kommentarer
Postat av: Tessa.

JAG SAKNAR DINA UPPDATERINGAR!!

2011-02-16 @ 11:52:17
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0