Rengöring

Redan innan jag blev gravid så var jag och min ansiktshy inte bästa kompisar. Under graviditeten såg jag ut som en 14-åring igen och det har inte gett med sig. Man känner sig hemskt ful och oren! Denna fula acne har jag desperat försökt att dölja med makeup ( mineralsmink ) ett väldigt dåligt val om ni frågar min hy.
Jag har förr köpt produkter som sedan har fått damma igen i badrumsskåpet och så har det tyvärr alltid varit. Min tanke är inte att lägga ut massa 100-lappar utan se om produkter för en billig penning kan ge resultat. Jag tänker såhär; om jag dagligen morgon och kväll tvättar, använder ansiktsvatten och återfuktar huden så borde det med tiden bli bättre. Ja det tror vi på =) Och denna gång ska sakerna inte få damma igen, haha

Dessa ska nu användas flitigt!

Makeupborttagning

 
Rengöringslotion



Ansiktsvatten



Fukt



Jag vill tillägga att innan misshandlade jag min hud med att ofta glömma ( läs struntade i) tvätta bort sminket och på morgonen tvättade jag med tvål och smörjde med bodylotion. Japp, misshandel jag vet!!! Kanske inte ska klaga, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0