Lördagen

Idag har vi haft Sandra här som har fotat Filip ♥ Jag är superdupernöjd med resultatet, bilderna blev kanonbra!
Filip var jätteduktig och samarbetade hela tiden, till och med genom alla klädbyten! KOrs i taket! Flirtade passa han på att göra också, han log så fort Sandra klev in i hallen, hihi. Om ni vill ha minnen för livet så kan jag VARMT rekomendera denna tjej! ( resultatet får ni självklart se sen då vi bland annat köpte några bilder på en cd )

Efter att Sandra åkt hem så skyndade sig Roger med att fixa sig. Han är nu på grabbkväll och jag och Filip har roat oss bäst vi kunnat. Det märks att han börjar bli frisk, rastlös så det heter duga! Jag har testat alla lekar du kan komma på, vi har badat, läst saga, dansat och sjungit med i melodifestivalen, vaggat osv osv. Nu äntligen sover han! Första gången på länge han bråkat och skrikit i flera timmar. Pju säger jag bara!

Nej nu vaknade han! Fan, rent ut sagt!

Tog en bild tidigare, vi ville önska er en godnatt! Ja godnatt hoppas vi att det blir snart iallfall ;)




Kommentarer
Postat av: Emma Andersson=) fd.pettersson

Vad mysigt ni ser ut att ha det. Hoppas allt är jätte bra med er!?

Längtar till i sommar, då kommer vi och gosar!=)

Besos

2011-02-19 @ 11:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0