Idag

Idag har vi hela familjen mått rätt bra. Tror det enbart var jag som fick mig en släng av magsjuka då Filip fortsätter sitt fina racerbajseri. Magen kanske har kommit igång? Hoppas!
Efter mitt kämpande igår så tog ena ögat stryk och jag fick mig en lite mindre blödning som jag var med till doktor idag. Hans förklaring var att ögat är ett såpass känsligt område så något väldigt litet ser väldigt stort ut. Ja men synd om mig är det iallafall, litet eller inte! hihi. Ser ju ut som att jag fått mig en liten smäll ;)

'

Nu sitter vi och tar igen oss lite i soffan och jag känner att det mer än gärna får bli tidigt i säng. Vill vara tipp topp när nästa vecka drar igång :) Då ska det banne mig vara slut på sjukerier och ut ska vi!

Hoppas ni alla har en underbar kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0