Framförhållning och skräp

Igår hade jag världens otur och fick migränanfall lagom tills att magviruset gett sig, så hulkandet fortsatte. Hela helgen var en ren pina!!! Det enda positiva är att jag gått ned 2 kg i vikt;)
Så idag när jag mår prima och har energi så det heter duga irrar jag runt som en duracellkanin! Diskat, tvättat, bytt i Filips säng, lagat middag, ringa massa viktiga samtal, betalat en del räkningar, vikt tvätt...Nu tänkte jag röja lite i Filips rum då det ser ut som HEJ KOM OCH HJÄLP MIG därinne. Skräprummet kallar jag det ;) Alla borde ha ett skräprum, där får man plats med det mesta. Undrar bara vart "skräpet" ska ta vägen när Filip vill ha sitt rum,haha

Ja ni ser ju ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0