Blogglista

Vad gjorde du kl 08 i morse: Bytte blöja
Vad gjorde du för 15 min sedan: Sminkade mig
Det sista du sa högt: Inte äta på tröjan, ta nappen istället. ( fast det sa jag inte högt, utan normalsamtalston )
Det senaste någon sa till dig: Aggooobuaaaa
Dagens middag: Rester från igår, kycklingsoppa i massa blev det!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja såklart!
Favoritlåt just nu: Oj, här hemma sjungs det bamse bamse spindel. Så den får det bli!  
Vilken var den senaste film du sett? Har inte sett en film  på EVIGHETER! Men den jag sist såg tror jag var I am Legend med Will Smith
Vilken är din favoritglass? Slagstas mjukglass med tuttifruttiströssel
Vilken var den senaste bok du läste? Barnmat-Råd och recept
Prenumenerer du på någon tidning? Ja, Vi föräldrar
Helglyx: God mat och en långdusch
Vart åker du på semester? Vi har pratat om att åka till Ullared =)
Äter jag helst en lördagskväll framför tv:n: CHOKLAD
Något du alltid har i handväskan: Skötväskan får agera handväska ;) Däri ligger alltid lypsyl, alvedon, näsdukar och 5 kronor till kundvagn och toabesök.

Märks det att man är mamma eller? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0