På jakt

Idag har lilla familjen varit på jakt efter vitvaror. Efter några varv inser vi att mellandagsrean inte var något för oss!
Vi har iallafall bestämt oss för vit kyl och frys med ledbelysning. Ugnen och micron ska helst vara i borstad stål och på ugnen får det mer än gärna finnas knappar man trycker ut. Enkelt och stilrent ska det vara =)

I detta nu så sitter jag och karln med varsin dator vid köksbordet, socialt javisst! Jag väntar på att sofföverdraget ska tvättas klart i tvättstugan. Det var nämligen en viss katt som tyckte man kunde kräkas lite på den. TACK! Nu har jag att göra ikväll då jag inte vet vart jag ska hänga överdraget?!

Hoppas innerligt att detta överdrag tvättas sönder så att vi kan få ett nytt på garantin. Det första vi hade höll nämligen inte tvätten och då var det bara pinna dit och få med sig ett fräscht hem. Det vita jag helst vill ha är nämligen billigare än idemobeige och den dealen tycker jag Ikea ska gå med på ;) Nej jag har inte satt på maskinen på 90 grader full centrifug men jag kunde ha gjort det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0