På gång

Kikar för fullt på tapeter och funderar så det knakar! Det enda rummet som jag verkligen är helt lost på är vardagsrummet. Ett rum där vi spenderar mycket tid och som måste kännas mysigt. Idag har vi en beige soffa som ska få sig ett överdrag i vitt. Så min tanke är att möblerna ska vara vita och väggarna ljust beige. Tonen ska vara naturfärg och det får inte vara vitt. Karln skulle må dåligt och så även jag då enbart vitt skapar sjukhuskänsla.

Mysfaktorn kan nog bli hög med denna fina tapet från Borosan;



Eller vad tycker ni om denna? ;



I köket kommer det bli den första tapeten jag visade från Sandbergs ( Rut ) Kommer bli kanonfint!



I hallen är det tänkt att vi ska ha denna tapet till en vit bröstpanel. Kan hända att det blir någon med bredare ränder ;



I vårat sovrum kanske det blir en fondvägg med denna. Eller hela rummet med bara blommor. Ska man ha fondväggen i färg eller i vitt? Denna finns även i ljus beige och var också superfin! Blå eller beige? Jag känner att mysfaktorn blir snäppet högre med den blåa? Vita möbler till detta, hissgardin, lull lull och en kristallkrona ( nej vi odlar inte pengar, Ikea har tjusiga;)



Till Filips rum så är det pappan i huset som har hittat världens finaste kombo på tapeter =) <3

Denna som fondvägg



Och resten av väggarna med denna randiga =)



Ja vad tycker ni? Skjut på med era åsikter! <3

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Cornelis

Jättefina tapeter allihopa, speciellt sovrumstapeten ;) haha! Åh så spännande det ska bli. Ses imorgon vännen <3

2011-12-13 @ 23:16:43
URL: http://annaceciliat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0