Hmmm

Ja fudgen blev misslyckad som jag trodde :( Smeten stelnade inte och jag vet ärligt inte vad jag gjorde för fel?!
Tur att B-planen redan var bakad så jag inte behöver stressa ihjäl mig! Rocky road fick det bli, mums!
Angående det där med att stressa; varför gör jag allt i sista sekunden? Måste tvätta, stryka, slå in julklappar, testa kläder på barnet och gubben. Ja och packa inför morgondagens resa hem till Strängnäs.

Varför julstressar jag som är hemmamamma? Vad har jag lyckats gjort hittentills? Ja inget om man kollar på den förbannade attgöralistan! Och jag har kvällen och morgonen på mig. Gahhhh!!!!!!



Bjuder på busungebild ;)

Kommentarer
Postat av: Minna

hi hi samma här och vi ska åka strax efter lunch imorgon. Inget är nedpackat förutom julklapparna

2011-12-22 @ 16:08:38
URL: http://minna-tjejmamma.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Gubben kan väl klä på sig själv, eller ;-)

2011-12-25 @ 13:12:23
Postat av: Sofia

Hahaha! Jo klart han kan ;) Men man bör innan man reser bort prova så att dom passar. Och det får man påminna om ;)

2011-12-25 @ 19:31:36
URL: http://vartlivsaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0