Bara för att

Idag blev det tjejmys med Cissi och hennes syster på Marieberg. Ja lilla C var såklart också med och satt så nöjd i vagnen! Snällare barn får man leta efter <3

Mitt mål med shoppingen var att hitta något att ha på mig till jul. Jag kommer hem med allt annat än det! Julklappslistan är iallafall klar och det kan man åtminstone vara glad för =)

Men; ska jag gå naken på jul igen? ;) Känns som att detta senario även var förra året! haha

En enkel svart blåsa för någon med plussize ska väl ändå finnas! Annars får smycken och röda naglar till någon gammal trasa bli nödlösning.

Kommentarer
Postat av: Minna

Samma här Får sy ihop något av alla ica påsar man har.De har ju julmotiv på påsarnar vid den här årstiden så en fin tomte på bröstet blir väll fint gråterblod ;)

2011-12-18 @ 20:52:22
URL: http://minna-tjejmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0