Vi lever!!!

Jag och min älskade/hatade blogg! Jag blir tokig på mig själv! Jag vill så gärna blogga och använda den som en dagbok. Antecknar inte mycket hemma om framsteg som Filip gjort och gör och det är superskoj att gå tillbaka och läsa om vad jag har sysselsatt mig med ;) Bloggen är ett bra alternativ till dagbok!

Så nu bankar jag näven i bordet och ger detta ännu en chans!

Med en 15-månders liten kille hemma så finns det inte mycket tid över på dagarna, men kvällarna däremot =) Detta innebär att Iphone-fattiga Sofia ( ja en sådan där smartphone den ska banne mig tomten komma med, om jag så ska hälla i han gröten)inte kan uppdatera precis allt vi gör, men nog ska jag försöka. Vet att ni är några som gillar min sida, och det värmer ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0