Sista dagen

Idag är det sista dagen på sambons semester, oj vad tiden har gått fort! Imorgon startar vardagen och jag måste få erkänna att hur underbart det än är att vara lediga tillsammans så längtar jag nu efter rutinerna.

Idag får dagen bara rulla på utan en massa planer, lite mys med film ikväll kanske älskling? ;)
De enda planerna för dagen är att jag ska gå och betala och hämta en filt och gummistövlar jag fyndat på facebook. Facebook har otroligt många köp och sälj sidor, fynd gör jag hela tiden! Som nu; en tjockare fleecepläd som kan användas innan åkpåsen och Tretorn gummistövlar för knappa 100 kr. Kanoners!



Bild från början av semestern ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0