Han går!!!

Den 4e augusti tog Filip sitt allra första steg! Sen tog han en liten paus på den fronten och helt plötsligt den 15 augusti 13 månader och 3 veckor gammal så gick han! Vilken lycka och glädje, känslan jag fick går knappt att beskriva. Underbara Therese och Edvin var här och lekte just den dagen. Hon fick hejda mig då jag nästan skrämde bort stegen av mina glädjetjut! haha

Filmklipp;

http://www.youtube.com/watch?v=kjhYwvVgIIU 

Här på bilden går han för första gången i skor. Väldigt stappligt och han ville inget annat än att försöka sparka av sig dom. Söta duktiga barn! Åh vad du gör din mamma varm i hjärtat ♥




Kommentarer
Postat av: Minna

:D Alltid kul när de små tar sina första steg. Är så glad att jag inte har missat några av mina tjejers första steg. Fina skor han har ;) Synd att du inte frågade efter raggsockor. Vi har ett par som aldrig har använts. Söt liten kille du har. :)

2011-08-21 @ 20:54:00
URL: http://tjejmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0