Gula löv, röda löv, gröna löv

Idag la jag märke till att sommaren verkligen lider mot sitt slut :( Både gula och röda löv skymtar varstans man går, nu gäller det att njuta minsta lilla solen kikar fram.
Efter hösten kommer vintern och med varje ny årstid innebär det uppdatering av sonens garderob. Höstgarderoben är klar men inte garderoben till vintern. Vi saknar vinterskor, vantar, mössor, långkalsonger och raggsockor. Har ni några tips på märken som håller ett barn varm och torr? Ullraggsockor ska iallafall inhandlas på hemstaden Strängnäs höstmarknad =)

Hur mysigt är det inte med marknad?! Supermys! Och många kommer "hem" enbart för denna marknad, hoppas man träffar på några gamla kära =)

Nu middag och sen godis ( helgen är inte slut än )och filmmys! ♥

Kommentarer
Postat av: Minna

Kavats vinterkängor är kanon och så bra kvalite att syskon kan ärva. Har du möjlighet så åk ut till Kavats skofabrik i Kumla. Bra priser! Didriksons vinter vantar hade jag till Agnes förra året och de var kanon. Så de tänker jag köpa till alla tre i år. De är nog de bästa jag har haft och har provat en del. PO.P har bra vintermössor tycker jag. Bra kvalite. Ytterkläder är nog det enda som jag lägger ner lite mer pengar på och skor.

2011-08-21 @ 20:58:50
URL: http://tjejmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0