Dagen hittentills!!!!

Imorse vaknade jag av världens stank!!! Filip hade lyckats få av sig blöjan och ena byxbenet och kletat bajs överallt!!! Kissat ett par gånger hade också lyckats med :( Jag sov som en stock då F väckte sin mamma många gånger inatt och jag är helt färdig!

In i duschen och slita bort allt i sängen, bädda rent, sätta på maskin, ge frukost osv osv. Fick även för mig att dammsuga och plocka iordning lite. PJUHH! Nu tänkte jag se om F vill sova en stund och då ska jag dricka kaffe och bara vara. Den enda stunden på dagen som man har möjlighet att bara sitta.

Hade tänkt att vi skulle till öppnis idag men det hanns inte alls med :( Efter lunch tar vi oss ut och leker iallfall!

Har eran morgon startat bra? =)



- Va? Har lilla jag? Tokigt!


Kommentarer
Postat av: Tessa.

Åhh, visst är det härligt när de gör så??? SÅÅÅ underbar start på dagen!!!

2011-08-26 @ 15:18:57
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0