Vardagslyx!

Hoppas ni alla har haft en fin måndag och att alla mår toppen! Här hemma rullar det på. Filip har precis fått sin mat och innan fick han bada. Älskade ungen somnade en stund i badet ♥ Orkade knappt äta och ligger nu och sussar sött bredvid mig ♥



Hoppas sovstunden håller i sig en stund då jag vill hinna röja lite i kaoset och umgås med min karl. Han har lagat god mat och efter det blir det prinsesstårtabit för att fira ännu mer att vi har en frisk kämpe hemma hos oss! Du är vårat allt älskade unge! ♥

Igår försökte jag få till ett litet pusskort, bjöd in mig själv på pusskalas:) Men Filip var mer intresserad av att vilja smaka och försöka äta på sin mamma:)



Hihi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0